بهره‌مندی۴۳۹۲ واحد صنعتی از خدمات گازرسانی

0 1

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یکی از اقدامات شاخص شرکت گاز استان همدان را گازرسانی به صنایع خواند و گفت: تاکنون ۴۳۹۲ واحد صنعتی در سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند۴۳۹۲ واحد صنعتی در سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مجید اله‌یاری سه‌شنبه ۱۶ مرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به اضافه شدن مشترکان گاز طبیعی به بخش صنعتی در سطح استان همدان، اظهار کرد: بیشترین مشترک گاز طبیعی در بخش صنعتی را شهرستان بهار به خود اختصاص داده در پایان سه ماهه اول سال‌جاری به ۱۶۶۶ مشترک رسیده است.

وی تصریح کرد: این امر در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغالزایی انجام می‌شود که با گازرسانی به ۲۹ واحد صنعتی در طول سه ماهه اخیر، تاکنون چهار هزار و  ۳۹۲ واحد صنعتی از این نعمت الهی بهره‌مند شده‌اند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به گازرسانی به روستاهای این استان، خاطرنشان کرد: در طی سه ماه نخست سال‌جاری با اضافه شدن بیش از ۶۰۰ مشترک گاز طبیعی در روستاهای استان همدان، تعداد مشترکین گاز این استان به ۲۳۲ هزار و ۶۲۱ مشترک رسید.

 اله‌یاری از رشد ۹ درصدی مشترکین گاز طبیعی در روستاها خبرداد و افزود: یکی از افتخارات دولت و دستاوردهای نظام، گازرسانی به روستاها به‌ویژه روستاهای صعب‌العبور و دوردست است که با اجرای این عملیات در طی سه ماهه نخست سال‌جاری ۶۱۴ مشترک به استان همدان اضافه شد. 

وی با بیان اینکه با افزایش پذیرش اشتراک گاز روستایی در این استان، تعداد مشترکان گاز طبیعی روستایی به ۲۳۲ هزار و ۶۲۱ مشترک رسیده است، از نصب ۴۵۳ انشعاب در روستاهای استان همدان در طول سه ماه اول امسال خبر داد و گفت: با نصب این تعداد انشعاب در طی سه ماه اخیر، تعداد انشعابات روستایی به ۱۵۹ هزار و ۳۳ مورد رسید.    

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به نقش روستاها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، اظهار کرد: خدمت به مردم در روستاها یک وظیفه و تکلیف است که ما آن را برای خود افتخار و ارزش می‌دانیم.

اله‌یاری با بیان اینکه در طول سه ماه اخیر سال‌جاری بیش از هفت کیلومتر در روستاها عملیات شبکه‌گذاری گازرسانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان سه ماهه اول سال‌ ۱۴۰۳،  تعداد مشترکین تجاری به ۳۹ هزار و ۵۱۹ مشترک رسید.
 
وی با اشاره به وجود ۶۸۶ هزار و ۵۶ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های مختلف استان، افزود: خدمات گازرسانی به واحدهای تجاری به عنوان یک فرصت  در راستای ایجاد اشتغال برای این شرکت محسوب می‌شود که تا پایان سه ماهه نخست سال‌جاری تعداد مشترکین این حوزه به عدد ۳۹ هزار و ۵۱۹  مشترک در این بخش  رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید براینکه شهرستان همدان با تعداد ۱۸ هزار و ۴۶۱ مورد و شهرستان فامنین با تعداد ۶۶۷ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین مشترک گاز طبیعی را بخش تجاری داراست، اظهار کرد: در این استان تاکنون شهرهای همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد در صدر آمار مشترکین گاز طبیعی بخش تجاری هستند.

به گزارش ایسنا، در آخرین گزارش اعلام شده در سطح استان همدان، ۴۵۳ هزار و  ۴۳۴ مشترک گاز شهری و ۲۳۲ هزار و ۶۲۱ مشترک گاز روستایی وجود دارد.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.