۲۵ ملی پوش همدانی شانس حضور در بازی‌های آسیایی دارند

0 5

شهربانی پرس به نقل از ایرنا، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: ۲۵ ملی پوش این استان در رشته‌های مختلف ورزشی شانس حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین را دارند.

علی ضمیری کامل روز چهارشنبه در نشست کمیته استعدادهای برتر بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: این استان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دوچرخه سواری، نابینایان و کم بینایان، کبدی، قایقرانی، ژیمناستیک، دوومیدانی، جانبازان معلولان، تیراندازی و پینگ پنگ شانس کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی را دارد.

وی بیان کرد: شاخص حضور ورزشکاران کشورمان در بازی‌های آسیایی کیفی است و ملی پوشانی که بتوانند به رکوردهای مدنظر کادر فنی براساس حریفان حاضر در بازی‌های آسیایی هانگژو چین برسند، اعزام خواهند شد.

ضمیری کامل اضافه کرد: حضور در بازی‌های آسیایی جزو آرزوهای یک ورزشکار است و امسال شرایط برای کسب سهمیه متفاوت به دوره‌های قبل بوده و کیفیت حرف اول را می‌زند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان افزود: نوزدهمین دوره رقابت‌های بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی شهر هوانگژو چین در ۴۰ رشته ورزشی شامل ۶۱ نوع ورزش، یکم ۱ تا ۱۶ مهرماه امسال برگزار خواهد شد و فرصت برای کسب سهمیه باقی است.

وی اظهار داشت: در راستای کسب موفقیت ۲۵ ملی پوش همدانی که شانس حضور در بازی‌های آسیایی را دارند، از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم بود.

وی حمایت همه جانبه از استعددهای برتر بازی‌های آسیایی را مهمترین برنامه مجموعه ورزش استان در حوزه قهرمانی دانست و گفت: تلاش ما حضور حداکثری ورزشکاران همدانی در بازی‌های آسیایی و کسب مدال‌های خوش رنگ است. استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.