گلف همدان نیازمند زیرساخت‌ و احداث زمین است

0 9

رییس هیات گلف همدان گفت: ورزش گلف در این شهرستان نیازمند زیرساخت‌های لازم و احداث زمین اختصاصی است.

مهدی عابدی در نشست هم اندیشی کارشناسان و پیشکسوتان ورزش استان همدان اظهار داشت: هم اکنون زمین مینی گلف در همدان داریم اما در رشته گلف زیرساخت‌های لازم وجود ندارد. در رشته مینی گلف با فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم توانسته‌ایم در استعدادیابی و قهرمان پروری موفق باشیم و این ظرفیت را در ورزش گلف نیز داریم.

وی افزود: استعدادیابی و همگانی کردن گلف در مدارس و دانشگاه‌ها جزو اهداف اصلی ما است که در سال جاری به خوبی پیگیری شد. ورزشکاران رشته گلف رویای داشتن زمین استاندارد این رشته را دارند تا بتوانند در سطح گسترده در این ورزش فعالیت کنند.

رییس ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: راه‌اندازی زمین گلف در سطح این شهرستان را پیگیر هستیم و به محض اختصاص زمین و تامین بودجه مورد نیاز، اقدام لازم انجام می‌شود.

«علی رشیدی» با اشاره به فعالیت سایت تخصصی مینی گلف و دوره‌های آموزشی در همدان، افزود: گلف یکی از هیات‌های پویا و فعال در سطح رشته‌های ورزشی همدان است.

وی خواستار توسعه گلف در بخش‌های همگانی و قهرمانی شد و افزود: این ظرفیت استعدادیابی و پرورش نخبه‌ها در همدان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه گلف با این پیشرفت بسیار مطلوب زیر چتر حمایتی دستگاه ورزش قرار دارد، بیان کرد: با توجه به رشد چشمگیر آمار ورزشکاران در سالهای اخیر، ضرورت ساخت و راه‌اندازی زمین گلف در همدان بسیار لازم است.

منبع: شهربان پرس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.