پیگیر ثبت جهانی غارعلیصدر

0 10

ثبت جهانی غارعلیصدر و رفع مشکلات این غار همچنان در دستور کار

سعید اوحدی همچنین به پیگیری جدی برای تخصیص درآمد‌های اختصاصی از محل ۵ درصد خزانه به منظور توسعه و حل چالش‌های غار علیصدر اشاره و تاکید کرد: برای بررسی و رفع مشکلات و چالش‌های مربوط به غار علیصدر کمیته‌ای برای بررسی جوانب مختلف تشکیل خواهیم داد.

اوحدی با اشاره به پرداخت تسهیلات تصریح کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جذب تسهیلات از محل تبصره ۱۸ به عنوان دستگاه برتر در سال گذشته انتخاب شد و در سال جاری نیز با رشد حدود ۸ برابری نسبت به سال گذشته بین دستگاه‌ها بیشترین افزایش را در این راستا داشته است.

ثبت جهانی غارعلیصدر

معرفی طرح‌های الویت دار استان همدان در سال ۱۴۰۱

وی ادامه داد: ظرف سه هفته آینده طرح‌های الویت دار استان همدان را معرفی کنید تا براساس الویت‌ها تسهیلات از محل‌های مختلف تخصیص پیدا کند.

اوحدی موضوع تحقیق و تفحص را فرصتی برای این وزارتخانه دانست و افزود: باطن تحقیق و تفحص برخلاف ظاهر آن شیرین است و باعث شفاف سازی و پاسخگو بودن می‌شود، همچنین صیانت از اموال مردم از وظایف اصلی وزارتخانه است و بر انجام آن تاکید داریم.

رفع مشکلات اقتصادی کشور با مدیریت صحیح غار علیصدر

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس هم در این نشست اشاره ای به اهمیت غارعلیصدر کرد و با تاکید بر مدیریت آن به شکل کلان گفت: مدیریت صحیح غار علیصدر می‌تواند به رفع بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور کمک کند

توسلی بر تعامل با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تشکیل کمیته حقوقی، اداری و مالی برای رفع معضلات غار علیصدر اشاره کرد و گفت: اکنون برای بررسی تخلفات و چالش‌های مربوط به غار علیصدر سه وکیل روی پرونده آن کار می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.