هوای همدان طوفانی خواهد بود

سرعت وزش باد در همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید

0 2

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه وزش باد شدید پدیده غالب استان تا فردا خواهد بود، گفت: سرعت وزش باد در همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

محمد حسن باقری شکیب روز یکشنبه اظهار کرد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی هواشناسی، طی ساعاتی از روز در اکثر نقاط استان وزش باد شدید و لحظه ای پیش بینی می شود.

وی افزود: شاهد بارش های خفیف و پراکنده طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی از مناطق استان بودیم که بیشترین آن مربوط به نهاوند با چهار میلی متر گزارش شده است.

باقری شکیب با بیان اینکه کم و بیش تا فردا ظهر شاهد بارش پراکنده باران هستیم ادامه داد: از روز دوشنبه هفته جاری با کاهش ابر، آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای صبحگاهی سه تا پنج درجه به زیر صفر می رسد.

وی افزود: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در رزن با صفر درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.