هنرمندان بهاری در یک قاب

0 23

دومین نمایشگاه نقاشی و طراحی هنرجویی در بهار برگزار شد.

سعید جلیلی هنرمند مدیر موسسه فرهنگی هنری خاطرات مداد رنگی شهر بهار در مراسم اختتامیه این نمایشگاه گفت: تعدادی از آثار مدرسان و هنرجویان در جهت نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این موسسه از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ شهریور در فرهنگسرای آیت الله بهاری برای علاقمندان به نمایش گذاشته شد.

خاطرات مداد رنگی

او افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه تنوع آثار و استفاده از تکنیک‌های مختلف در طراحی‌ها و نقاشی‌ها بود. گفتنی است در روزگار قهر مردم با هنر به دلایل مشکلات اقتصادی این نمایشگاه مورد استقبال مردم قرار گرفت و هنرمندان و علاقمندان بسیاری از آثار بازدید کردند. مات عقیده داریم اگر هنر را بدون هیچ برچسب و پسوندی به جامعه معرفی  و ارایه کنیم، نتیجه آن بسیار درخور توجه خواهد بود.

موسسه خاطرات مداد رنگی در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد

مدیر موسسه فرهنگی هنری خاطرات مداد رنگی در معرفی این موسسه گفت: موسسه خاطرات مداد رنگی در سال ۱۳۹۳ با هدف ارتقا سطح فرهنگ و هنر شهرستان بهار با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو قسمت آموزش و پرورش ویژه همه سنین در رشته‌های مختلف ازجمله نقاشی، طراحی، موسیقی، خوشنویسی، عکاسی، فن بیان، بازیگری، هوش وخلاقیت، نویسندگی و شعر سرایی آغاز به کار کر. خدا را شاکریم که پس سال‌ها تلاش توانسته‌ایم بستری حرفه‌ای  و مناسب فراهم کنیم و با همراهی و همکاری استادان و مدرسان کاربلد و دلسوز، هنرجویان خوبی به جامعه معرفی کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.