همدان میزبان مسابقات مستر شنای کشور

0 37

مسابقات مستر شنا برای اولین بار در استان همدان و به میزبانی هیئت شنای استان برگزار شد.

مسابقات شنای پیشکسوتان کشور با حضور ۱۳۰ شناگر از استان‌ها و رده‌های مختلف سنی برگزار شد.

این مسابقات در دو بخش جوانان و بزرگسالان با حضور بیش از ۶۰ پیشکسوت شنای استان در کنار ۷۰ شناگر جوان برگزار شد. رده‌های سنی ۱۵تا ۱۷ سال و ۱۷ سال به بالا در چهار رشته شنا و به صورت تیمی به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان از استان همدان و استان‌های غربی کشور مانند کردستان، لرستان و همچنین قم به‌عنوان میهمان در استخر دانشگاه بوعلی سینا همدان به رقابت دوستانه پرداختند.

حامد جلیلوند، شاهین زائری زاده مسئول کمیته فنی هیئت استان و حمزه لو جانباز دفاع مقدس و قهرمان شنای کشور از لرستان نیز به عنوان ورزشکار و شناگر در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

حامد جلیلوند رئیس هیئت شنا همدان

در این مسابقات پیشکسوتان عرصه شنا بسیار خوش درخشیدند و رکوردهای کسب شده قابل رقابت با رکوردهای کشوری بود. حامد جلیلوند توانست در این رقابت دوستانه پیشکسوتان، جایگاه اول را از آن خود کند.

حامد جلیلوند رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان است که در اردیبهشت سال جاری توانست بر رقیب انتخاباتی خود برای این سمت نیز پیروز شود. بدیهی است انتخاب مسئولان متخصص و با تجربه مرتبط برای هر سمتی به بهبود عملکرد آن نهاد کمک خواهد کرد. خوشبحتانه هیئت شنا به این موضوع مهم توجه کرده است.

به گفته مسئولان؛ با هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون شنا در صورت فراهم بودن شرایط، استان همدان در بهمن ماه سال جاری، میزبان مسابقات بزرگسالان شنای کشور خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.