همدان میزبان مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر

بیست و دومین دوره از مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر در حال برگزاری است.

0 17
در این مسابقات بیش از پانصد ورزشکار آقا و خانم از سراسر کشور در سالن سنگ‌نوردی فرهاد به رقابت پرداختند. رقابت سنگنوردان از تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه آغاز شد و تا تاریخ ۴ اسفند‌ماه ادامه دارد. از ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آقایان به رقابت پرداختند و از تاریخ ۱تا ۴ اسفند بانوان باهم مسابقه می‌دهند. 
سنگ‌نوردانی که در مسابقات جام فجر شرکت کرده‌اند در رشته‌های بولدر، لید، سرعت و کمباین رقابت می‌کنند.
این دوره از مسابقات یادواره زنده‌یاد «وحید مرادی خالد»، ورزشکار، مربی و طراح مسیرهای سنگ‌نوردی است که بهمن‌ماه سال گذشته در ایلام آسمانی شد.
در گرایش بولدرینگ بانوان که مرحله نیمه‌نهایی و نهایی آن روز پنجشنبه در سالن فرهاد برگزار شد، در رده سنی نوجوان B، «سارا مقدمی» از باشگاه ساسان کرمان، رتبه نخست، «زهرا فتح‌احدنژند» از باشگاه قارتال مراغه رتبه دوم و «آتنا حسین‌زاده» از باشگاه پیام تهران رتبه سوم را کسب کردند.
در رده سنی نوجوانان A، «سارینا غفاری» از باشگاه داوودی تهران نفر اول، «مهدیسا حمیدنژاد» از باشگاه نیچرفرند تهران نفر دوم و «سارا زراعت‌زاده» از باشگاه اردیبهشت کرمان نفر سوم شدند.
رده سنی جوانان نیز «ریحانه‌سادات موسوی» از باشگاه پیشتازان گلستان مقام اول، «سما مرادی عراقی» از باشگاه پرواز اراک مقام دوم و «یاسمین رضاپور» از باشگاه کوه‌نوردان کوهیار بجنورد مقام سوم را از آن خود کردند.
رده سنی آزاد «سارینا غفاری» از باشگاه داوودی تهران روی سکوی قهرمانی، «مهدیسا حمیدنژاد» از باشگاه نیچرفرند تهران روی سکوی دوم و «سارا زراعت‌زاده» از باشگاه اردیبهشت کرمان روی سکوی سوم ایستادند.
 
عکس: علیرضا پیری
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.