هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با حضور شهرداری همدان

0 18

همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۲۰۲۴ میلادی

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع «گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز» از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شهرداری همدان با شعار «همدان شهر قصه ها» برگزار می‌شود.

به گزارش شهربان نیوز، این نمایشگاه که در فضایی به وسعت ۶۰ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۹۰۰ غرفه برپا می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با صنعت گردشگری، خدمات سفر و صنایع وابسته است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

 

در این نمایشگاه، طیف وسیعی از خدمات گردشگری از جمله تورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما و قطار، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، خدمات ویزا و بیمه مسافرتی و … ارائه می‌شود. شهرداری همدان در راستای معرفی پتانسیل‌های گردشگری همدان با شعار «همدان شهر قصه ها» با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به دنبال معرفی جذب گردشگر در این رویداد مهم حضور دارد.

برنامه نشست های تخصصی شهرداری همدان
لیست کارگاه های تخصصی مرتبط با گردشگری شهری

برنامه های ویژه شهرداری همدان 

برای نخستین بار شهرداری همدان با مشارکت فعالین مدنی و گردشگری برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. از جمله سلسله نشست هایی تخصصی با حضور هنرمندان و با موضوع گردشگری روایت محور؛ قصه گویی در گردشگری، اجرای پرفمنس شخصیت هایی چون خواجه رشید، باباطاهر، بوعلی سینا، دیاکو، اردشیر دوم، برنامه نقالی و استودیو همدان شهر قصه‌ها با گفتگو با فعالان گردشگری کشور در ایام نمایشگاه فعال است.

غرفه شهرداری همدان در سالن ۲۷ در ایام برگزاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۷  میزبان علاقمندان و متخصصان حوزه گردشگری و صنایع وابسته است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.