نمایشی شاد برای دانش‌آموزان

نمایش نمکی و دیو الکی به روی صحنه می‌رود

0 6
 سعید باغبانی کارگردان نمایش با اعلام این خبر گفت: نمایش «نمکی و دیو الکی» نوشته محمد حسن شایانی اثر نویسنده نام‌آشنای شهر ماست که به زودی به روی صحنه خواهد رفت. در این نمایش تعدادی از هنرمندان توانمند همدان حضور دارند و نقش‌آفرینی می‌کنند. 
باغبانی افزود: این نمایش مخصوص کودکان است اما خانواده‌ها نیز به آن ارتباط برقرار می‌کنند. هدف ما ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است و تلاش خواهیم کرد اجراهای متفاوت و ویژه‌ای برای دانش‌آموزان همدانی داشته باشیم.
این کارگردان تاتر در ادامه گفت: از دوره فراگیری کرونا به بعد تعداد اجراهای نمایش کودک در همدان کاهش یافته و اجرای چندانی در صحنه نمی‌دیدیم اما خوشبختانه این روزها گروه‌های مختلفی آماده اجرا هستند. گروه نمایش آریا نخستین اجرای خود را با نمایش نمکی و دیو الکی در تالار فجر همدان به روی صحنه خواهد برد.
او افزود: توجه داشته باشید مدت‌ها بود تالار فجر به علت تعمیرات تعطیل بود و این کار اولین اجرای نمایشی بعد از سال‌ها در این تالار خواهد بود.
 نمایش نمکی و دیو الکی نوشته محمد حسن شایانی است که به کارگردانی سعید باغبانی، آهنگسازی مجید شهبازی و تهیه کنندگی حجت محمدی از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در تالار فجر به روی صحنه خواهد رفت. امید انصاری در این نمایش به عنوان طراح صحنه حضور دارد و سمیرا غفاری، شیما شادمانی، مانا اسدپور، میترا مولایی، نگین دبیقی، افسانه رادان و سعید باغبانی به عنوان بازیگر نقش آفرینی خواهند کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.