معاون فعالیت‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان کشور:

همدان بیشترین نماینده را در رویداد کشوری استاپ موشن دارد.

0 6

شهربانی پرس به نقل از ایسنا، معاون فعالیت‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان کشور از استقبال همدانی‌ها نسبت به رویداد استاپ‌موشن در استان خبر داد و گفت: همدانی‌ها بیشترین نماینده را در رویداد کشوری استاپ موشن دارند.

سجاد عباسی در گفت‌وگویی اظهار کرد: رویداد ملی استاپ موشن از سال گذشته تحت عنوان مسیر رشد و رقابت طراحی شد که در آخرین رویداد استانی استاپ موشن، سه روز میزبان دختران استان همدان بودیم.

عباسی تصریح کرد: این رویداد در شهرهای کاشان، قزوین، شهریار، پرند، اصفهان، ورامین، همدان و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده و از سایر استان‌ها نیز آثاری برای شرکت در رویداد ملی استاپ موشن، به دست ما رسیده است.

وی با بیان اینکه رویداد ملی استاپ موشن از ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود، توضیح داد:  ۴۰ تیم برتر از سراسر کشور در این رویداد حضور دارند و برگزیدگان این رویداد ملی علاوه بر دریافت گرنت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

معاون فعالیت‌های هنری حوزه هنری کودک و نوجوان کشور با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استعداد و پرورش نوجوانان است، بیان کرد: بچه‌ها وقتی این فرآیند را طی می‌کنند، وارد باشگاه رشد و شکوفایی حوزه هنری می‌شوند تا مسیر تبدیل شدن به هنرمند متعهد را طی کنند.

عباسی با بیان اینکه دانش‌آموزان همدانی، استعداد بیشتری نسبت به سایرین داشتند، گفت: در همدان، برنامه خوبی برگزار شد به‌طوریکه از لحاظ برنامه‌ریزی دقیق بود و بچه‌ها خیلی خوب شناسایی شدند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت قصه در استاپ موشن، بیان کرد: در استاپ موشن، گروهی که قصه و روایت قوی تولید کرده می‌تواند خروجی بهتری داشته باشد و صرف دانستن تکنیک کمک نمی‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.