مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان تغییر کرد

0 1

شهربان پرس به نقل از ایسنا، طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «فاطمه ابراهیمی‌هژیر» به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان معرفی و از زحمات بهناز ضرابی‌زاده تکریم شد.

مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در این مراسم با اشاره به اقدامات عمرانی از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰ کانون، اظهار کرد: در این مدت پروژه‌هایی با مساحت ۳۳۳۰ مترمربع و سه میلیارد تومان تکمیل شد.
بهناز ضرابی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ پروژه تکمیل نشده‌ای در استان وجود ندارد، اظهار کرد: کتابخانه کانون لالجین با ۴۹۰ مترمربع افتتاح و پس از ۱۱ سال انتظار تکمیل شد.

وی ادامه داد: کتابخانه کانون قهاوند با ۷۰۰ متر مربع و شش سال انتظار ساخت از دیگر اقدامات این مدت بود، پروژه فرهنگی شهید مدنی در ۱۸۷۰ مترمربع و پس از ۱۲ سال انتظار به بهره‌برداری رسید و تکمیل و تجهیز مرکز فرهنگی، هنری سرکان پس از ۱۲ سال تکمیل شد و احیاء کتابخانه شماره ۵ نیز از دیگر اقدامات بود.
ضرابی‌زاده تصریح کرد: در سفر رئیس جمهوری ۱۶ میلیارد تومان برای کانون در نظر گرفته شد، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز تخصیص عمرانی برای امسال در نظر گرفته شد، علاوه بر این حدود ۳۰۰۰ مترمربع عملیات عمرانی طی این سال‌ها داشتیم.

وی بیان کرد: اجرای اپوکسی سالن سینما کانون، خرید تجهیزات مختلف برای کانون، تعمیر و تجهیز موزه سفال کانون، فضاسازی و رنگ آمیزی محوطه‌های مختلف از جمله اقدامات کانون در سال‌های اخیر است.
ضرابی‌زاده با بیان اینکه در این مدت ۲۱ سند تک برگی کتابخانه کانون اخذ شده است، اظهار کرد: انگیزه بخشی به مربیان و تخصصی کردن فعالیت‌ها در مراکز از جمله برنامه‌ریزی‌های فرهنگی برای طول سال بود.

وی افزود: جذب شریک فرهنگی و تعامل با ادارات مختلف، فعالیت کانون در بین مردم، افتتاحیه کتابخانه در مراکز کم برخوردار، اهدای ۶۶۰۰ جلد کتاب به مراکز خیریه و اماکن فرهنگی و اجرای پنج دوره جشنواره کوچه خاطرات از دیگر برنامه‌های کانون بود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان نیز در ادامه بیان کرد: در ماه‌های اخیر مشخص شد دشمن بر روی کودکان، نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده است.
غلامرضا فریدونی اضافه کرد: در این مدت کار فرهنگی دشمن قابل مشاهده بود بنابراین نیاز است در حوزه‌های مختلف به ویژه در کانون با متدهای جدبد کودکان و نوجوانان را از ترفندهای دشمن برهانیم.
وی تصریح کرد: در واقع کانون باید کودکان را از کوچه‌ها و خیابان‌ها پیدا کرده و به آنها خدمات دهی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.