مدیرعامل شرکت گاز استان همدان خبر داد

کاهش ۲۹ درصدی اختصاص گاز به نیروگاه مفتح همدان

0 3

شهربان پرس به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از اختصاص بیش از ۱۱۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه شهید مفتح همدان خبر داد.

محمدصادق محبی‌نظر در گفت‌وگویی، اظهار کرد: طی سال گذشته یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون مترمکعب گاز توسط نیروگاه شهید مفتح مصرف شده بود و از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۱۸ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۷۵ مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه اختصاص یافته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹.۶ درصد کاهش دارد.

وی درباره مصرف گاز در همدان نیز مطرح کرد: از ابتدای فروردین تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در استان همدان ۴۸۶ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۹۹۲ مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۸ درصد کاهش داشته است.

محبی‌نظر با اشاره به مصرف بیش از ۶۱ میلیون مترمکعب گاز در بخش صنعتی استان همدان، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۶۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۱۴ مترمکعب گاز در بخش صنعتی مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۰.۵ درصدی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وجود ۴۷ جایگاه CNG دراستان همدان، یادآور شد: از ابتدای امسال ۱۷ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۷۸۳ مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG مصرف شده است.

وی با بیان اینکه میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در سال‌جاری ۸.۹ درصد افزایش دارد، افزود: از ابتدای امسال تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه در بخش خانگی و تجاری ۳۰۶ میلیون و ۵۴ هزار و ۱۷۵ مترمکعب گاز مصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال میزان مصرف گاز در کارخانجات سیمان استان ۰.۵ درصد افزایش داشته است، گفت: از ابتدای فروردین‌ماه تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال ۴۱ میلیون و ۳۷۴هزار و ۶۵۲ مترمکعب گاز توسط سه کارخانه سیمان استان مصرف شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.