فعالیت ۵ هزار ورزشکار بسکتبالیست در استان همدان

0 4

شهربان پرس به نقل از خبرگزاری مهردر گفتگو با مجید درویشی، هدف ما ارتقا جایگاه بسکتبال استان همدان در کشور است.

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان افزود: بسکتبال همدان نسبت به دهه‌های ۷۰ و ۸۰ از روزهای طلایی خود چند سالی است فاصله گرفته و امروز تمام دغدغه خانواده بسکتبال بازگشت به روزهای طلایی گذشته است.

وی افزود: از روزی که با اعتماد اعضای مجمع بسکتبال استان به عنوان رئیس هیئت انتخاب شده‌ام به دنبال ساختارسازی و برنامه‌ریزی برای ساماندهی بسکتبال استان بوده‌ام.

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان با اشاره به لزوم ارتقا دانش فنی مربیان بسکتبال همدان گفت: به همین منظور برگزاری دوره‌های آموزشی را در دستور کار خود قرار دادیم.

مربیگری مینی بسکتبال
مربیگری مینی بسکتبال همدان – خرداد ۱۴۰۲

درویشی خاطرنشان کرد: در این مدت دوره‌های آموزشی مربیگری درجه ۳، کلاس مربیگری مینی بسکتبال و دوره‌های دانش‌افزایی مربیان را برگزار کرده‌ایم و این روند همچنان ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت تمام شهرستان‌های استان همدان بیان کرد: بعد از گذشت سال‌ها اردوی تیم ملی دختران زیر ۱۶ سال در مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

دوره مربیگری بسکتبال همدان
دوره مربیگری بسکتبال همدان

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان عنوان کرد: برگزاری این اردو در نهاوند علاوه بر اینکه باعث شد بسکتبالیست‌های ما نیز زیر نظر مربیان تیم ملی قرار بگیرند ثمرات خوب دیگری هم داشت و قول تأمین اعتبار برای کفپوش سالن ۶ هزار نفری نهاوند را از معاونت وزارت ورزش و جوانان کشور گرفتیم.

درویشی با اشاره به لزوم پوست‌اندازی بسکتبال استان همدان گفت: ویترین بسکتبال همدان سال‌های زیادی است که از ستاره‌ها خالی شده و نیاز به پوست‌اندازی جدید در بسکتبال استان همدان حس می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر در تمام رده‌های سنی به ویژه رده‌های پایه مدارس تابستانی بسکتبال ثبت نام را آغاز کرده‌اند تا بتوانیم با ساخت نسل جدید بسکتبال استان را به روزهای طلایی خود بازگردانیم.

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان با اشاره زیرساخت بسکتبال همدان گفت: بدون وجود زیرساخت مناسب هیچ‌گونه پیشرفتی هم ممکن نیست به همین دلیل گام اول ما بازسازی و تجهیز سالن تختی همدان به عنوان قدیمی‌ترین سالن‌های ورزشی شهر همدان بود.

درویشی عنوان کرد: سالن تختی به عنوان خانه بسکتبال همدان شناخته می‌شود و باید بهترین امکانات و تجهیزات را برای آن فراهم کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.