طرح زوج و فرد تردد خودرو در همدان از ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲

0 9

عملیاتی شدن طرح زوج و فرد در شهر همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: طرح زوج و فرد تردد خودروها از روز شنبه هفته آینده ۳۰ دی ۱۴۰۲ در رینگ اول و دوم شهر همدان اجرا می شود. این طرح با هدف روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر همدان اجرایی می شود.

به گزارش شهربان پرس، سرهنگ غلامعلی همایی روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح زوج و فرد با بهره گیری از سامانه های هوشمند ثبت تخلف در شهر همدان اجرا می شود.

وی یادآوری کرد: به دنبال تصویب روان‌سازی ترافیک در هسته مرکزی شهر همدان با اجرای طرح محدودیت زوج و فرد پلاک از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد.

طرح زوج و فرد تردد خودرو در همدان

درباره طرح زوج و فرد تردد خودرو در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اضافه کرد: این طرح مجدد با پیگیری های به عمل آمده و در راستای اجرای هرچه بهتر طرح سامانه های هوشمند ثبت تخلف در رینگ اول و دوم شهر همدان فعال شد و از شنبه ۳۰ دی ماه کنترل و اعمال قانون تخلفات ورود به طرح توسط دوربین‌های کنترل ترافیک ثابت و هوشمند انجام می شود.

سرهنگ همایی اظهار کرد: ساعت اجرای طرح محدودیت تردد پلاک های زوج و فرد از ساعت ۱۶ الی ۲۱ است و پلاک های زوج در روزهای یکشنبه و سه شنبه و پنجشنبه، پلاک های فرد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه مجاز به ورود به محدوده طرح نیستند.

وی از همه رانندگان خواست پلیس را در اجرای طرح زوج و فرد و کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر یاری دهند.

به گفته وی به طور حتم اجرای طرح زوج و فرد حدود ۵۰ درصد در کاهش بار ترافکیی همدان موثر است.

۴۱۹ هزار دستگاه خودرو و ۱۳۱ هزار دستگاه موتورسیکلت در همدان تردد دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.