برای اولین بار خدمات ویژه غار علیصدر به انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور

0 3

به گزارش شهربان پرس، نشست مشترک شرکت سیاحتی علیصدر و هیئت رئیسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان بمنظور تعامل و مشارکت در توسعه و رونق گردشگری استان با محوریت غار علیصدر برگزار شد.

مدیرعامل شرکت علیصدر گفت: امروزه توسعه گردشگری در گرو دانش و برخورد علمی با این صنعت بوده و در این میان نقش راهنمایان گردشگری حائز اهمیت است.

کریم ملکی افزود: راهنمایان گردشگری با توجه به تخصص و ظرفیت های علمی خود در زمینه های تاریخ، طبیعت، فرهنگ، هنر و آداب و رسوم می توانند با رعایت اصول و روش های استاندارد، مجموعه های گردشگری را به شکلی همراهی نمایند که ارزش ها حفظ و توسعه پایدار گردشگری حاصل گردد.

رییس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان گفت: تعاملات سازنده و انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت علیصدر می تواند گام مهمی در راستای تقویت جایگاه راهنمایان گردشگری و توسعه حوزه گردشگری استان باشد.

مجتبی جوادیه افزود: راهنمایان گردشگری می توانند ظرفیت های مغفول علیصدر و عباس آباد را بیش از پیش به جامعه جهانی معرفی کنند که این امر موجب حضور بیشتر گردشگران در استان و منتفع شدن همه فعالان گردشگری خواهد شد.

در پایان این نشست پس از صحبت های حاضران و تبادل تفاهم نامه همکاری مقرر شد: کلیه دارندگان کارت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کشور از تخفیف های ویژه برخوردار شده و می توانند برای بازدید از غار علیصدر برای یک نفر به صورت رایگان و چهار نفر همراه با ۳۰ درصد تخفیف در شش ماه اول سال و ۵۰ درصد تخفیف در ۶ ماهه دوم سال بهره مند شوند.

برابر دیگر مفاد این تفاهم نامه مقرر شد دارندگان کارت رسمی راهنمایان گردشگری کشور از تخفیفات ویژه اقامت در ویلاهای عباس آباد بهره مند شوند. همچنین در راستای ارج نهادن به جایگاه راهنمایان گردشگری بومی استان همدان، مقرر گردید تورهای مسافرتی کشوری که جهت بازدید از غار علیصدر از حضور راهنمایان گردشگری همدانی استفاده نمایند از ۲۰ درصد تخفیف در شش ماهه اول سال و ۴۰ درصد تخفیف در ۶ ماهه دوم سال برای بازدید از غار علیصدر و ۱۰ درصد تخفیف در شش ماه اول سال و ۲۵ درصد تخفیف در ۶ ماهه دوم سال برای اسکان در ویلاهای مجتمع تفریحی عباس آباد بهره مند خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.