تشکیل ستاد اقتصاد دانش‌بنیان در استان همدان

0 24

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان همدان از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آذر ۱۴۰۱، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز به کار کرد.

استاندار همدان با حضور در این نمایشگاه ضمن تبریک این هفته به فعالان پژوهش و فناوری گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان همدان راه ‌اندازی شده است.

استاندارهمدان در رابطه با هدف از تشکیل ستاد اقتصاد دانش‌بنیان گفت: قرار است برایند فعالیت همه مجموعه‌های علمی و فناوری، حوزه‌های دانشگاهی و بنیاد نخبگان به پارک علم و فناوری بیاید و تلفیق علم و دانش فنی، تبدیل به محصول شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه ماحصل اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون، در قالب محصول در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، گفت: ما دانش و علم فنی را داریم که باید تبدیل به محصول و کالا شود. همچنین محصولات تولید شده قابلیت عرضه به سایر کشورها را دارد.

وی با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم وفناوری افزود: در سفر ریاست جمهور ۱۸۵ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌ها و تقویت مجموعه علم وفناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان تخصیص داده شد.

استاندار همدان همچنین تصریح کرد: در اعتبارات امسال، ۲۵ میلیارد تومان به صندوق شکوفایی و نوآوری تخصیص داده شد که بتواند زمینه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان را تقویت کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.