تخصیص ۱۸۵ میلیارد تومان برای حوزه دانش‌بنیان همدان

0 8

اولین رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری همدان با هدف شناسایی تیم‌ها و سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌های همدان ۲ آذر ۱۴۰۱، در همدان برگزار شد. در سکوی پرتاب الوند، تیم‌های استارتاپی علاوه بر رقابت برای جذب سرمایه‌، امکان مشاوره با رهبران حوزه فعالیت خود و شبکه‌سازی با سایر فعالان اکوسیستم را داشتند.

استاندارهمدان با حضور در آیین سکوی پرتاب الوند در سخنانش گفت: کشور در طی سال‌های اخیر و به ویژه امسال که بر مبحث تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، در مدار رشد و توسعه در حوزه های مختلف قرار گرفته است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نباید از مسیر پیشرفت اقتصادی در نظر گرفته شده عقب بمانیم، گفت: وجود نیروهای خلاق، تحصیلکرده و استعدادهای درخشان، فضای رشد و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه در استان ستاد اقتصاد دانش‌بنیان راه اندازی کرده‌ایم، افزود: این ستاد دارای ۷ کمیته تخصصی است و همه دانشگاه‌ها نیز ذیل ستاد فعالیت دارند و برنامه دولت سیزدهم فراهم کردن فضای رشد زیرمجموعه‌های دانش بنیان در سطح استان است.

قاسمی‌فرزاد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، اعتباری بالغ بر ۱۸۵ میلیارد تومان برای حوزه‌ی دانش بنیان در نظر گرفته شده است .

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان، همه توان خود را برای حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان به کار‌گرفته است تصریح کرد: دولت سیزدهم، صندوق حمایت و توسعه‌ی مجموعه‌های دانش‌بنیان را در سطح کشور فعال کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.