برپایی ۵۰ موکب در اعیاد شعبانیه در سطح شهرهمدان

0 15

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان خبرداد:

برپایی بیش از ۵۰ موکب در اعیاد شعبانیه رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان از برپایی ۵۰ موکب به منظور برگزاری اعیاد شعبانیه در سطح شهرهمدان خبرداد و گفت: این سازمان در کنار گروه های مردمی در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر اعیاد شعبانیه خدمت رسانی می کند.

رجبی با بیان اینکه امسال با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی درخدمت شهروندان باشیم، افزود: جشن بزرگ میلاد منجی امسال برای دومین بار در ستاد مردمی ملت امام حسین برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه های متعدد اعم از برپایی گروه سلام فرمانده و برگزاری برنامه های شاد و مهیج ویژه کودکان و نوجوانان خبرداد و بیان داشت: تمام تلاش سازمان فرهنگی شهرداری این است که علاوه بر برپایی جشن در خیابان اکباتان در محلات نیز برگزار شود.

وی از برگزاری جشن محلات در فرهنگسراها اعم از مدنی، پرواز ، ولایت و تالارقرآن خبر داد و بیان کرد: برگزاری برنامه هایی همچون راه اندازی کارناوال شادی، برگزاری عصر شعر با موضوع انتظار و رونمایی از کتاب در دستور کار است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان از اجتماع بزرگ خانوادگی ویژه دهه هشتاد و نودی ها در روز دوشنبه هفتم اسفندماه خبرداد و بیان داشت: به منظور راه اندازی کارناوال شادی ۴ دستگاه اتوبوس به اجرای این برنامه شاد می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.