بازگشایی ۱۰۹۸ راه روستایی همدان

0 4

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از بازگشایی ۱۰۹۸ مورد راه روستایی  خبر داد و گفت: تا ساعاتی دیگر تمامی راه‌های روستایی استان همدان به طور کامل بازگشایی خواهند شد.

صفر صادقی‌راد  با اشاره به برف‌روبی و نمک‌پاشی ۱۸ هزار و ۵۶۳ کیلومتر باند از راه های همدان اظهار کرد: بارش برف سنگین از ساعات اولیه بامداد دیروز -شنبه ۲۴ دی‌ماه- تقریبا در تمامی محورهای استان همدان آغاز شده است و عوامل راهداری همچنان درگیر برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای مواصلاتی هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و با تلاش جهادی عوامل راهداری استان تاکنون هیچ یک از محورهای استان به جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان مسدود نیست.

صادقی‌راد خاطرنشان کرد: احتمال وقوع پدیده کولاک در همه گردنه ها و محورهای استان وجود دارد و این مستلزم پرهیز از سفرهای غیرضروری بوده و تردد فقط با استفاده از زنجیرچرخ و رعایت سرعت مطمئنه امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: عملیات بازگشایی راه های روستایی استان از ابتدای صبح امروز بعد از بازگشایی راه های اصلی آغاز شده و تاکنون ۱۰۹۸ مورد راه روستایی بازگشایی صورت گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به علت بارش سنگین برف زمستانی در برخی از مقاطع روستایی فقط دستگاه بلدوزر قادر به فعالیت است که همکاران بنده هم اکنون نیز مشغول بازگشایی راه های روستایی باقی مانده هستند که تا ساعاتی دیگر تمامی راه های روستایی استان همدان به طور کامل بازگشایی خواهند شد.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.