بازدید ۲۰۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

0 10
شهربان پرس به نقل از ایسنا، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین سال‌جاری ۲۰۵ هزار و ۷۶ نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان بازدید کردند.
محسن معصوم‌علیزاده بیان کرد: در این مدت ۳۲ هزار و ۸۴۴ نفر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان یافتند.
وی ادامه داد: در مدت زمان یاد شده، چهار هزار و ۸۳۵ نفر در هتل‌ها، یک‌هزار و ۶۱۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، یک‌هزار و ۱۲۶ نفر در مهمانپذیرها و ۸۶۹ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.
معصوم‌علیزاده اضافه کرد: همچنین ۹۸۸ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۲۱۳ نفر در متل‌ها، هفت‌هزار و ۱۲۳ نفر در خانه‌مسافرها، ۱۳ هزار و ۶۵ نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و دو هزار و ۸۱۱ نفر در اقامت‌گاه‌های موقت و مابقی در سایر مراکز اقامتی در این مدت زمان اسکان پیدا کردند.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه در این مدت ۹۶ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری صورت گرفته است، تصریح کرد: ۸ مورد تذکر، دو مورد تشویقی و یک مورد اخطار کتبی نیز صادر شده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه از تمام ظرفیت‌های همدان برای پذیرایی از مسافران نوروزی استفاده شده است، یادآور شد: در استان یک‌هزار و ۸۰۰ جاذبه‌ گردشگری وجود دارد که حدود یک‌هزار آن ثبت ملی شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.