ایلان ماسک شرکت‌های اپل و گوگل را تهدید کرد

0 4

ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی حدود یک ماه پیش با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار توئیتر را خرید و سپس تغییراتی در سیاست‌های آن اعمال کرد. ماسک در جدیدترین توئیتش شرکت‌های اپل و گوگل را با «ساخت گوشی هوشمند» تهدید کرد.

ماسک بامداد شنبه درباره احتمال حذف اپلیکیشن توئیتر در فروشگاه های اپل و گوگل در توئیتی این دو شرکت را تهدید کرد و نوشت: امیدوارم که چنین اتفاقی نیفتد اما اگر چاره دیگری باقی نماند یک گوشی جایگزین خواهم ساخت.

«یوئل راث» از مدیران سابق توئیتر هفته گذشته در یادداشتی در نیویورک تایمز نوشت : اگر ماسک نتواند خود را با دستورالعمل‌های اپل و گوگل تطبیق دهد، فاجعه رخ خواهد داد و احتمال دارد که این شرکت‌ها توئیتر را از فروشگاه‌های خود حذف کنند.

واشنگتن پست نیز گزارش داد که بیش از یک سوم از یک‌صد آگهی دهنده بزرگ توئیتر دو هفته پس از آغاز مالکیت ماسک بر توئیتر ، سفارش آگهی را در این شبکه اجتماعی متوقف کرده‌اند.

این در حالی است که «فیل شیلر» مدیر اجرایی فروشگاه‌ اپلیکیشن‌های اپل نیز از توئیتر خارج شد و به نگرانی‌ها از نحوه مدیریت ماسک بر این شبکه اجتماعی دامن زده است.

ایلان ماسک پس از اینکه سرنوشت بازگشت دونالد ترامپ به توئیتر را به یک نظرسنجی عمومی توئیتری واگذار کرد، روز شنبه ۱۹ نوامبر اعلام کرد که به رئیس جمهوری پیشین اجازه می‌دهد تا به این شبکه اجتماعی بازگردد.

ماسک همچنین وعده داده که حساب‌های کاربری مسدود شده را باز خواهد کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.