استخر شنای بانوان کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید

0 9

پروژه استخر شنای بانوان کبودر‌اهنگ به عنوان بخشی از مجتمع ورزشی بانوان این شهرستان در سال ۸۵ آغاز شد. این پروژه بعد از ۱۷ سال عصر چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ بطور رسمی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: برای احداث این مجموعه پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد که البته ۲۰ درصد مراحل پایانی پروژه از طریق ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی تکمیل شد.

علی حقیقی اضافه کرد: در سفر رییس جمهور به استان همدان که تیرماه سال قبل انجام شد، سه میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز به این طرح اختصاص یافت.

وی بیان کرد مساحت این استخر یک هزار و ۳۴۰ متر مربع و شامل سالن‌های رختکن، استخر شنا، جکوزی و سونای خشک و بخار است همچنین این پروژه از محل اعتبارت ملی و استانی تامین اعتبار و به بهره برداری رسید.

همچنین این استخر مورد بازدید محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران قرار گرفت. محسن رضوانی در جمع اعضای مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان همدان ضمن تبریک ابراز امیدواری کرد با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان همدان دیگر استخرهای در دست احداث سریعتر به بهره برداری برسند و ظرفیت های شنا در بخش مردان و زنان استان به استانداردهای نزدیکتر گردد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.