ارائه خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در ورودی چهار شهرستان همدان

0 2
به نقل از ایرنا، روز چهارشنبه، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان در طی گفت و گویی بیان کرد: بیست و سومین مرحله طرح ملی خدمات بشر دوستانه در همدان آغاز و این خدمات در ورودی چهار شهرستان ارائه می شود.
«مریم پاک بین» افزود: این طرح با شعار “جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی در مبادی ورودی چهار شهرستان همدان، کبودرآهنگ، ملایر و تویسرکان اجرا می شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان عنوان کرد: تیم های جوانان هلال احمر تا ۱۳ فروردین سال آینده با ایجاد چهار پست ثابت و سه پست سحاب به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
پاک بین در ادامه گفت: این خدمات با رویکرد ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، به ویژه پیشگیری و کاهش آسیب پذیری کودکان در سفر اجرا می شود.
وی افزود: کارکردهای این طرح ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی در فضای دوستدار کودک، پویش ملی بهبود رفتار ترافیک ساز(بهرفت)، طرح سلام، در سفر و جشنواره فیلم و عکس است.
به گفته معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر همدان ارائه خدمات آموزشی و مهارتی، اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی، خدمات تیم سحاب (سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه) و اجرای برنامه های مناسبتی و خدمات زیست محیطی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این طرح است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.