اختلال در جایگاه های عرضه سوخت همدان

بیش از ۵۰ درصد جایگاه های سوخت همدان به شکل آفلاین خدمت رسانی می کنند

0 6

شهربان پرس به نقل از ایرنا؛ از صبح امروز دوشنبه ۲۷ آذرماه روند سوخت‌رسانی در برخی جایگاه‌ها دچار اختلال شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان به آخرین وضعیت جایگاه های این استان پس از اختلال ایجاد شده اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ درصد جایگاه های سوخت همدان به شکل آفلاین وارد مدار شده و مشغول خدمات دهی هستند و سایر جایگاه ها نیز به زودی به چرخه خدمت رسانی باز می گردند.

امین روستایی اعلام کرد؛ این جایگاه ها به شکل آفلاین یا دستی راه اندازی شده و با نرخ دوم و بدون استفاده از کارت سوخت در حال خدمت رسانی هستند و پس از رفع مشکل فعالیت عادی خودی را از سرخواهند گرفت.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از بروز اختلال پیش آمده، کارشناسان و تکنسین های این شرکت در جایگاه های سوخت حاضر شده و نسبت به راه اندازی دستی جایگاه ها اقدام کردند، با توجه به پراکندگی و گستردگی جایگاه ها، فعال سازی آنها اولویت بندی شد تا جایگاه های پرمراجعه کننده زودتر فعال شوند.

این مسوول گفت: در حال حاضر بیشتر جایگاه های سوخت پر ترافیک در شهر همدان فعال و در حال ارایه خدمت به شهروندان هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان با بیان اینکه پیش بینی می کنیم بزودی همه جایگاه ها وارد مدار شده و فعالیت عادی خود را از سر بگیرند، افزود: شهروندانی که خودروهای آنها سوخت کافی دارند، مراجعه به پمپ بنزین ها را به زمان دیگری موکول کنند تا شاهد ازدحام برای انجام سوخت گیری نباشیم.

۱۰۵ باب جایگاه عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت-گاز) در استان همدان به هموطنان خدمات ارایه می دهند.

در پی اختلال در جایگاه‌های عرضه سوخت، رئیس جمهور به جواد اوجی وزیر نفت دستور داد ضمن بررسی علت وقوع اختلال در عرضه سوخت در برخی جایگاه‌ها، به نحو مقتضی نسبت به رفع فوری اختلال پیش آمده اقدام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.