احداث ۴ زمین چمن در مدرسه‌های شهرستان اسدآباد

0 7

در مدارس ۴ روستا در شهرستان اسدآباد زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود.این روستاها شامل روستاهای چنارسفلی، رستم آباد و مدرسه‌های مرحوم فیروزی و شهید رنجبرزاده است. احداث این تعداد زمین چمن مصنوعی توسط خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان صورت گرفته است.

کوروش نادریان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسدآباد با بیان اینکه خیرین اسدآبادی از سال ۶۴ با اهدای زمین و احداث مدرسه اقدامات شایسته‌ای برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان انجام داده‌اند، افزود: تجهیز کلاس‌های درس به میز و صندلی، نقاشی مدارس و تجهیز کلاس به سیستم‌های آموزشی، تجهیز سرویس بهداشتی مدارس و توزیع سیستم‌ گرمایشی را بخشی از کمک‌های مجمع خیرین این شهرستان به مراکز آموزشی اسدآباد بوده است.

وی با تاکید بر حمایت از جریان خیرین مدرسه‌ساز از اصلی‌ترین برنامه‌های این مجمع به‌شمار می‌رود، افزود: تحول و پیشبرد این جریان نیازمند تقویت مجامع استانی و شهرستانی است که امیدواریم با تمرکز بر تصمیم‌گیری‌ها و اصلاح و بهبود فرآیندها شاهد حل مسائل و جهش در مدرسه‌سازی در دیار بیدارگر مشرق زمین باشیم.

نادریان با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی مجمع خیرین مدرسه‌ساز کمک به آموزش و پرورش است، افزود: آموزش و پرورش نهاد بزرگی است که نیاز به کمک و همکاری گشترده همه دستگاه‌های اجرایی دارد، چرا که نمی‌تواند به تنهایی تمامی مشکلات موجود را رفع کند.

وی با درخواست از مردم برای همکاری در زمینه مدرسه‌سازی با مجمع خیرین این استان، گفت: هم اکنون در کشور ما بار اصلی مدرسه‌سازی با عهده این خیرین است و تعهدات آنها حتی از دولت نیز فراتر رفته و مدرسه سازی باقیات صالحاتی است که هم در این دنیا و هم در آخرت نتایج بزرگی برای افراد دارد.

نادریان تاکید کرد مجمع خیرین ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است چراکه کار خیر در این مجمع اثر ماندگاری در جامعه به ویژه رشد و تعالی آینده‌سازان دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.