آغاز به کار نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

0 8

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته روز ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه دائمی تهران آغاز به کار کرد.

شهرداری همدان در سال جاری نسبت به سالای پیشین حضور پررنگ‌تری دارد.

پوریا هادیان مدیر امور گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: شهرداری همدان همزمان با آغاز فرآیند بررسی پرونده ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی شهر، با نگاهی رو به آینده به گونه‌ای بسیار جدی‌تر به فعالیت در حوزه‌های مرتبط با موضوع گردشگری وارد شد. در همین راستا با بهره گیری از تجارب و نظرات فعالان و متخصصان این حوزه در پی اتخاذ رویکردهایی است که بتوانند به حضور بیشتر گردشگران در همدان و انتخاب همدان به عنوان مقصد گردشگری یاری رسانند.

او افزود: حضور در رویدادهای سالانه‌ای همچون نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته فرصتی است برای تعامل با گروه‌های مختلفی از فعالان، متخصصان، صاحبان تجربه و نیز گروه بزرگی از مخاطبان که به طور بالقوه می‌توانند در تحقق بخشی از اهداف و سیاست‌های کلی شهرداری همدان در بخش گردشگری موثر واقع شوند.

هادیان در ادامه گفت: شهرداری همدان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در شهر تهران با رویکرد تولید دانش گردشگری شهری، معرفی برند «همدان، شهر قصه‌ها» که هدف اصلی آن معرفی همدان و دارایی‌های رنگارنگ آن در چارچوب و قالب روایت‌ها و قصه‌هاست و نیز گردشگری انسان محور در این رویداد حضوری پررنگ و اثرگذار خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.