مرگ مرد ۴۸ ساله تویسرکانی در اثر سقوط از درخت گردو

0 2

رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان همدان گفت: مردی ۴۸ ساله در شهرستان تویسرکان همدان بر اثر سقوط از درخت گردو جان خود را از دست داد.

به گزارش شهربان پرس به نقل از ایرنا، جمعه شب روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، محمد رضا شکوهی اظهار کرد: به محض گزارش حادثه، کارشناسان اورژانس سرکان به محل حادثه اعزام شدند که با وجود تلاش تیم درمانی اورژانس برای احیا، متاسفانه مصدوم به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی ادامه داد: هر ساله با شروع فصل برداشت گردو شاهد مصدومیت و آسیب تعداد زیادی از باغداران و گردو تکان ها هستیم که امسال تاکنون ۳۵ نفر به علت سقوط از درخت دچار مصدومیت شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از این تعداد ۱۱ نفر در همدان، ۹ نفر در تویسرکان، ۶ نفر در ملایر، چهار نفر در نهاوند، چهار نفر در رزن و یک نفر در کبودرآهنگ بوده است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث همدان گفت: بیشترین نوع صدمات وارده، آسیب به ستون فقرات، دست و پا، لگن و سر و گردن بوده است.

شکوهی به باغداران توصیه کرد از افراد توانمند و باتجربه برای گردو تکانی استفاده و از بکارگیری افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای، سالخورده و معتاد به موادمخدر پرهیز کنند.

منبع: ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.