۹۰ کلاس درس در آستانه بازگشایی مدارس تحویل آموزش و پرورش استان همدان شد

0 4

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان گفت: ۹۰ کلاس درس احداث و در آستانه بازگشایی مدارس تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

حمید شیرازیان ظهار کرد: این کلاس های درس در قالب ۱۴ طرح آموزشی در فضایی به مساحت پنج هزار و ۶۹۴ متر مربع در استان همدان تکمیل و تحویل ادارات آموزش و پرورش استان همدان شد.

وی تاکید کرد: برای آماده سازی این تعداد طرح آموزشی ۷۸۵ میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و خیران مدرسه ساز استفاده شده است.

مدیر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: این طرح‌ها شامل کلاس درس، فضاهای ورزشی و سایر بخش‌های آموزشی می‌شود که در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

مدارس همدان آماده استقبال از دانش‌آموزان

شیرازیانی اظهار کرد: مدارس همدان در حالی که چند روزی بیشتر به آغاز سال تحصیلی باقی نمانده در حال آماده سازی و مهیای استقبال و بازگشت دانش آموزان شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۸۲۰ میلیارد ریال تجهیزات کلاسی، اداری، آزمایشگاهی، هنرستانی و رنگ از سوی این اداره کل برای مدارس استان همدان خریداری و تحویل شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: در راستای شاداب سازی مدارس و آماده سازی زیرساخت فضاهای آموزشی از جمله تعمیر سرویس های بهداشتی، آسفالت و عایق رطوبتی مدارس بر اساس اولویت بندی های صورت گرفته اقدام‌های موثری انجام شده است.

سال گذشته ۳۲۴ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه استان همدان تحصیل کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.