فراخوان حضور در نمایشگاه بین المللی جیتکس ۲۰۲۴

0 20

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت به حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ کرد.

به گزارش خبرگزاری شهربان پرس، ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با انتشار فراخوانی رسمی، از کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های امنیت سایبری، هوش مصنوعی، ماهواره و سنجش از دور، مخابرات و ارتباطات دعوت کرد تا در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی جیتکس که از ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، حضور یابند.

حمایت‌های ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان

این ستاد با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و معرفی توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری‌های نوین، حمایت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. از جمله این حمایت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک هزینه: پرداخت ۷۰ درصد هزینه‌های حضور در نمایشگاه
  • فضای اختصاصی: اختصاص فضای مناسب برای برگزاری جلسات B2B با سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری
  • پوشش هزینه‌های جانبی: پوشش هزینه‌های رفت و آمد، اسکان و پذیرایی یک نفر از نمایندگان شرکت‌ها

نحوه ثبت‌نام در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس

شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند تا تاریخ اول مهرماه، با ارسال رزومه شرکت خود به ایمیل cct@isti.ir در این فراخوان شرکت کنند.

نمایشگاه بین المللی جیتکس 2024

درباره نمایشگاه جیتکس و اهمیت آن

چهل و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی جیتکس، بار دیگر به عنوان معتبرترین و بزرگترین رویداد و استارتاپی در حوزه ICT در جهان، نویدبخش تحولات شگفت‌انگیزی در عرصه تکنولوژی است. این رویداد که به مدت بیش از چهار دهه به عنوان پل ارتباطی میان غول‌های فناوری، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان عمل کرده است، امسال با گسترش بی‌سابقه خود در دو مکان مجزا – مرکز تجارت جهانی دبی و بندر دبی – به اوج شکوه رسیده است.

در این دوره از جیتکس، بیش از ۴۴ سالن نمایشگاهی برای شرکت ها در نظر گرفته شده تا جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه‌های متنوعی همچون هوش مصنوعی، امنیت سایبری، هوشمندسازی، فناوری‌های پایدار و بسیاری دیگر به جهانیان عرضه کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند منتظر روبرو شدن با نوآوری‌هایی باشند که مرزهای فناوری را جابه‌جا کرده و آینده جهان را شکل خواهند داد.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس (GITEX)، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی محصولات و خدمات به بازارهای جهانی و ایجاد ارتباط با شرکت‌های پیشرو و سرمایه‌گذاران بین‌المللی است.

این فراخوان با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.