نمایش «سنتاپ» در همدان به روی صحنه رفت

0 31

نمایش سنتاپ به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوثری یگانه از یکم شهریور تا دهم هر روز عصر ساعت ۱۸ در مجتمع شهید آوینی به روی صحنه می‌رود

کارگردان نمایش گفت: داستان نمایش درباره فردی به نامه ناصر است که در خرمشهر ساکن است و با احلام که اهل خرمشهر است ازدواج می‌کند. با شروع جنگ با ورود نیروهای عراقی به خرمشهر ناصر تصمیم دارد احلام را که باردار است، رهسپار همدان کند.
در عین حال توسط چند تن از نیروهای عراقی تعقیب می‌شود و با همسرش به زیرزمینی پناه می‌برند که در آنجا زنی به اسم آسیه که در زیر زمین مخفی شده برخورد می‌کنند.

کارگردان نمایش در ادامه افزود: نمایش با موضوع جنگ ایران و عراق است و در کارگردانی هم سعی شده به سمت اکسپرسیونیستی برود و اولین کار من در این سبک است کارهای قبلی‌ام رئال و فانتزی بوده است.

در این نمایش بازیگرانی همچون: نسا بخشی، فاطمه فلاحیان، آبتین کوثری یگانه و مهدی کوثری یگانه به ایفا نقش می‌پردازند.

عوامل کار عبارتند از: حرکات فرم غزل سحاب ضیایی فر، ستایش حاصلی، رها به‌قیافه و زهرا دادگستر مقدم. مدیران صحنه: شهرام نادری، محمد رضا ابراهیمی و مبینا رحمیان. عوامل صحنه: احسان نصرتی، کیارش نپتونی، شهلا غلام رضایی، فاطمه دادگستر مقدم و هلیا مطهر نکو. طراح دکور: مهدی کوثری یگانه و نسا بخشی. ساخت دکور: مهدی کوثری یگانه، شهرام نادری، احسان نصرتی، غزل سحاب ضیایی فر و زهرا دادگستر مقدم. طراح پوستر: فاطمه فلاحیان و غزل سحاب ضیایی فر. طراح بروشور : هلیا مطهر نکو. منشی صحنه و مسول نور: زهرا محبی. مسئول صوت: هستی بختیاری و انتخاب موسیقی : مهدی کوثری یگانه.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به گیشه جلوی در مجتمع شهید آوینی مراجع یا برای رزور با شماره ۰۹۱۸۸۱۴۲۸۶۰ تماس بگیرند.

کسرا گماریان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.