مخفی: ورود مسئولانه نوسازی مدارس برای حل مشکل کمبود کلاس ضروری است

0 4

فرماندار همدان گفت‌:گسترش مدارس طرح امین در سطح شهرستان موجب کاهش نگرانی والدین در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسلم مخفی صلح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان در سالن شهدای فرمانداری اظهار کرد: ورود مسئولانه نوسازی مدارس برای حل مشکل کمبود کلاس ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه‌های فرهنگی و اردویی آموزش و پرورش نیازمند حمایت و کمک‌های مالی فوری از محل اعتبارات ملی است افزود: در غیر این صورت این مجموعه‌ها به مخروبه‌ای تبدیل خواهند شد.فرماندار همدان در ادامه یادآور شد: مسئله کمبود کلاس به عنوان دغدغه جدی در سطح شهر همدان نیازمند اقدام فوری و جهادی است.

وی همچنین خاطر‌نشان کرد: گسترش مدارس طرح امین در سطح شهرستان موجب کاهش نگرانی والدین در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی است، از همین رو از این طرح حمایت خواهد شد.

مخفی با بیان اینکه در فرصت باقیمانده تا آغاز سال تحصیلی باید پروژه‌های آموزشی دارای پیشرفت بالا سریعاً به بهره‌برداری برسد، گفت: این مهم باید پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان باشد به نحوی که کم کاری هیچ نهادی در حوزه آموزش و پرورش پذیرفتنی نیست چرا که تعلیم و تربیت از نیازهای فوری و اساسی جامعه است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان سال گذشته عملکرد خوبی داشته است افزود: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بالاترین مبلغ ممکن در سطح استان به این حوزه اختصاص داده شده است.فرماندار همدان یادآور شد: انتظار است اعتبارات حوزه نوسازی مدارس به صورت فوری با دقت و با صرفه و صلاح کارسازی شود و خبر عدم هزینه‌کرد اعتبارات نوسازی مدارس در موعد قانونی نگران کننده است.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.