محکومیت ۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریالی قاچاق‌چی موتورسیکلت در فامنین

0 1
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت ۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریالی برای قاچاق موتورسیکلت در فامنین خبر داد و گفت: حاملان قاچاق کالا در ملایر نیز ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال محکوم شدند.
مرضیه یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده نگهداری موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.
وی گفت: شعبه پس از بررسی، با توجه به عدم ارائه مدارک گمرکی، اتهام نگهداری کالای قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فامنین از یک منزل مسکونی محموله قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
یونسی در ادامه به ضبط لوازم جانبی موبایل در تویسرکان اشاره کرد و افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز به پرونده قاچاق لوازم جانبی موبایل به ارزش ۱۵۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.
یونسی گفت: ماموران پلیس آگاهی تویسرکان از یک خودرو محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به محکومیت ۲ میلیارد ریالی قاچاق کالا در ملایر افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۳۵ دستگاه ریش تراش، ۲۶ دستگاه آبمیوه‌گیری، ۱۹ دستگاه خردکن، ۱۱ دستگاه اتو مسافرتی، هشت دستگاه سرخ‌کن و ۱۱ دستگاه انواع لوازم آشپزخانه به ارزش ۸۱۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اضافه کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف ردیف اول را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت ۸۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
وی گفت: این شعبه به دلیل بالا بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۸۱۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه در ادامه رسیدگی این شعبه اتهام معاونت در حمل قاچاق کالا را محرز و متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۸۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف محموله کالا قاچاق از یک خودروی سواری، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شده بود.
منبع: فارس
 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.