بهره‌برداری و افتتاح ۷۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان رزن

0 4

فرماندار شهرستان رزن از افتتاح ۷۵ طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان با ۱۰ هزار و ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت خبر داد.

به گزارش شهربان پرس به نقل از ایرنا، علی‌اصغر غفاری آثار  اظهار کرد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی ۲ طرح دیگر نیز با اعتبار بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی افزود: از ۷۵ پروژه قابل افتتاح تعداد ۹ پروژه در حوزه بنیاد مسکن، ۲۹ پروژه دهیاری ‌ها، ۱۱ پروژه شرکت توزیع برق، ۶ پروژه شهرداری های رزن و دمق، هفت پروژه جهاد کشاورزی، چهار پروژه صمت، چهار پروژه مخابرات و سایر پروژه‌ها به دستگاه‌هایی چون منابع طبیعی، علوم پزشکی، کتابخانه، راه و شهرسازی و آبفا اختصاص دارد که بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت پیش بینی شده است.

تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن

فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه ۲ طرح قابل کلنگ زنی نیز مربوط به حوزه راهداری بوده که عملیات اجرایی این ۲ طرح در هفته دولت آغاز می شود، تصریح کرد: پروژه “تیوان صنعت” با بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار یکی از مهمترین پروژه‌های صنعتی این شهرستان و یکی از چهار کارخانه مهم کشور است که در رابطه با تولیدات فویل آلومینیومی فعالیت می‌کند که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.

غفاری آثار اظهار کرد: با راه‌اندازی و افتتاح مجدد این واحد تولیدی فویل آلومینیومی رزن تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در این شهرستان پیش بینی می شود.

وی از افتتاح زمین چمن شهر رزن در هفته دولت خبر داد و گفت: تکمیل ساختمان دهیاری امیرآباد، تکمیل کتابخانه عمومی شماره ۲ شهر رزن، مرکز جامع سلامت روستای چایان، بهسازی روستایی در هشت روستا، قطعه یک کمربندی رزن، کانال آبرسانی روستای قزلجه و خلج، ۲ گلخانه سبزی و صیفی، آبیاری کم فشار، واحد پروش ماهی گرمابی، اجرای میدان پلیس راه، آسفالت ریزی روستای بابانظر، بازسازی و بهسازی و بهبود عبور و مرور شبکه معابر شهری رزن، اجرای آماده سازی خیابان چمران جهت دسترسی مسکن ملی و مهر را می توان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت برشمرد.

فرماندار شهرستان رزن افزود: اجرای حفاظ میانی(نیوجرسی)، اجرای آسفالت تقاطع روستای اَمتلر نیز ۲ پروژه حوزه راهداری است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهرستان رزن در ۷۰ کیلومتری شمال استان همدان واقع شده است.

منبع: ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.