اصلاح ورودی شهر جورقان مطالبه اصلی مردم

0 6

در دوره اخیر شورای شهر و مدیریت شهری جورقان تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های شهری معطوف کرده است. اما مهمترین مطالبه مردم شهر و برنامه آنها ساماندهی ورودی شهر همدان از سمت جورقان است. حامد شکری نایب رییس شورای شهر جورقان با اشاره عملکرد شهرداری و شورا به این موضوع نیز تاکید می‌کند. 

احداث و تکمیل زمین‌های چمن کوچک و بزرگ

نایب رییس شورای شهر جورقان با اشاره به اقداماتی که در زمینه ورزش جورقان انجام شده گفت: در حوزه ورزش با پیگیری‌های که انجام شد موفق شدیم چهار چمن مصنوعی کوچک و استاندارد ایجاد کنیم که دو مورد آنها با همکاری آموزش و پرورش در مدارس و دو زمین دیگر در پارک‌ها نصب و تحویل شهروندان جورقانی شد. همچنین در این چند سال سعی بر این بود که زمین چمن بزرگی که تحویل اداره ورزش داده شده تکمیل شود. با پیگیری‌هایی که انجام گرفت و با کمک نمایندگان محترم استان این مهم تا مرحله‌ای انجام شده و بقیه کار نیز در حال انجام است.

احداث مرکز تجاری بزرگ در جورقان

حامد شکری با بیان اینکه در زمینه کارهای عمرانی شهر، اقدامات مهم و مؤثری انجام شده است توضیح داد: از جمله این اقدامات می‌توانم به منطقه آهوان و نیایش اشاره کنم که پروژه جدول‌گذاری برای این منطقه تعریف شده بود. در این راستا تفکیک‌هایی که در این مناطق انجام گرفته و جدول‌گذاری‌هایی که صورت گرفته ، در مرحله تکمیل شدن است و پیشرفت پنجاه درصدی داشته است.

نایب رییس شورای شهر جورقان ادامه داد: از اقدامات و پروژه‌های پیش‌ روی شهر و شهرداری می‌توانم به پروژه مرکز تجاری جورقان اشاره کنم که در مرکز شهر بوده و کلنگ‌زنی آن انجام گرفته است که در سایت قرارگرفته و پیمانکار آن در حال تعیین شدن است. این مرکز تجاری قرار است در چندین طبقه ساخته شود.

اصلاح سیما و منظر ورودی شهر جورقان

حامد شکری با اشاره به پروژه اصلاح سیما و منظر ورودی شهر جورقان گفت:  درباره ورودی شهر تلاش ما بر این بود که در این مکان به صورت اصولی ساماندهی صورت بگیرد و چهره استان همدان و شهر جورقان بهتر و بیشتر به چشم بیاید که تاکنون این امر مهم صورت نگرفته است که در این راستا از استانداری و شهرداری و نمایندگان استان تقاضا داریم به تحقق هر چه سریع‌تر این امر عمرانی کمک کنند تا پایتخت تاریخ و تمدن ایران چهره‌ای شکیل‌تر و زیباتر به شهروندان و گردشگران ارائه دهد. شکری اضافه کرد: در این پروژه سعی بر این بوده که جهت تسهیل رفت‌وآمد همشهریان و شهروندان فهیم همدانی و جورقانی، میدانی نیز در این ورودی در نظر گرفته شود که این مهم نیز تا به‌حال محقق نشده است.

تقاضای جورقانی‌ها درباره اتمام پروژه فاضلاب شهری

نایب رییس شورای شهر جورقان با اشاره به پیگیری برای اتمام پروژه آب و فاضلاب جورقان گفت:  در زمینه فاضلاب شهر جورقان چندین سال است که پروژه لوله‌کشی فاضلاب شهری شروع شده و تا به حال تکمیل نشده و به اتمام نرسیده است. حامد شکری نسبت به تکمیل این پروژه اظهار امیدواری کرده و گفت: تاکنون درصدی از این پروژه پیش رفته است که با پیگیری‌های مدوامی که انجام دادیم توجه استاندار ونمایندگان استان را به این مهم جلب کرده و در نتیجه با پیگیری‌های او چند درصدی از این پروژه انجام شد. وی افزود: در این راستا از مسئولان مربوطه تقاضا داریم که کمک کنند تا این پروژه مهم شهری نیز به سرانجام برسد.

مشکلات برق و حمل و نقل عمومی مردم جورقان

حامد شکری با بیان اینکه در دو حوزه برق و حمل و نقل عمومی جورقان مشکلاتی وجود دارد گفت: در حوزه برق و روشنایی در چند سال گذشته مدام در حال پیگیری برای حل مشکلات این حوزه‌ها بوده‌ایم و بنا شد که اداره برق با امکانات لازم از جمله جرثقیل در شهر مستقر شده و روشنایی شهر را پوشش دهد که تاکنون این امر محقق نشده است.                                                               همچنین در حوزه حمل و نقل عمومی و اتوبوسرانی نیز آنچنان که باید و شاید به همشهریان جورقانی خدمات کافی و خوبی ارائه نشده و همشهریان ما در این زمینه رضایت کافی ندارند که به همین منظور از رییس کل اتوبوسرانی استان درخواست داریم که به این مهم توجه کرده و در جهت خدمت به مردم و کسب رضایتمندی آنها چند دستگاه اتوبوس که دارای امکانات گرمایشی و سرمایشی هستند را به شهر جورقان اضافه کنند.

نایب رییس شورای شهر جورقان در پایان خاطرنشان و تآکید کرد: ما همچنان و همیشه پیگیر مسائل و مشکلات شهر جورقان و نیازهای همشهریان هستیم و تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات و ایجاد رفاه و آسایش مردم جورقان به کار گرفته و تا رفع آنها دست از تلاش و پیگیری مؤثر برنخواهیم داشت.

سمانه اسکندری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.