قاسمی فرزاد: تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، وظیفه ملی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، استاندار همدان در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: تأمین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه وظیفه ملی و میهنی است، توجه و رسیدگی به این اقدام مهم توسط شهرداران و پیگیری معاونت عمرانی استانداری مورد تاکید است.
 
علی رضا قاسمی فرزاد با تأکید بر توجه به تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش، بیان کرد: در راستای توجه به تعلیم و تربیت و تأمین معلم برای دانش‌آموزان عشایر، از ظرفیت عشایر تحصیل‌کرده در نظام آموزش و پرورش، سرباز معلمان و گروه‌های جهادی استفاده شود.
 
قاسمی فرزاد ادامه داد: از ظرفیت بستر آموزشی نرم‌افزار شاد نیز برای پیشگیری از بازماندگی تحصیلی دانش‌آموزان عشایر استفاده شود. در طول ۳۳ ماه دولت_مردمی شهید آیت‌الله دکتر رئیسی اقدامات ویژه‌ای مانند رتبه‌بندی معلمان در حوزه آموزش و پرورش انجام شد.
 
وی خاطر نشان کرد: اقدام وزارت آموزش و پرورش در برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم برای توجه به جایگاه علمی دانش‌آموزان ارزشمند است. سرانه‌های آموزشی و عمومی در طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده تا مشکلی برای تحصیل دانش‌آموزان ایجاد نشود. 
Comments (0)
Add Comment