اشتغال ۴ هزار و ۶۰۰ نفر طی سال جاری در همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با تاکید بر ارزیابی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: سهم شهرستان همدان از اشتغال استان در سال ۱۴۰۳ حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر است.

به گزارش شهربان‌پرس به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر صبح امروز در جلسه گارگروه اشتغال، اقتصاد و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان در سالن فرمانداری اظهار کرد: سهم شهرستان همدان از اشتغال استان در سال ۱۴۰۳ حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر است که باید در سامانه رصد اشتغال ثبت و راستی‌آزمایی شود.

وی افزود: عملکرد بانک‌ها در حوزه تسهیلات اشتعالزایی و ادارات در ایجاد اشتغال هر ۶ ماه بررسی و ارزیابی می‌شود و از برترین‌ها تقدیر و با دستگاه‌های ضعیف برخورد می‌شود.معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان یادآور شد: این میزان تسهیلات جوابگوی نیازهای شهرستان همدان نیست و باید از تسهیلات شناور استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید اشتغال روستایی در اولویت قرار گیرد و از دهیاران و کارآفرینان روستایی در جلسات کارگروه دعوت شود تا در جریان تسهیلات اشتغالزایی قرار گیرند.ربانی‌مهر در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌ها به بهانه قانون‌مداری، در اعطای تسهیلات اشتعالزایی سخت‌گیری نکنند و با واحدهای تولیدی همکاری داشته باشند.

منبع: فارس

Comments (0)
Add Comment