هوای همدان طوفانی خواهد بود

سرعت وزش باد در همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه وزش باد شدید پدیده غالب استان تا فردا خواهد بود، گفت: سرعت وزش باد در همدان به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

محمد حسن باقری شکیب روز یکشنبه اظهار کرد: با توجه به تحلیل آخرین الگوهای پیشیابی هواشناسی، طی ساعاتی از روز در اکثر نقاط استان وزش باد شدید و لحظه ای پیش بینی می شود.

وی افزود: شاهد بارش های خفیف و پراکنده طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی از مناطق استان بودیم که بیشترین آن مربوط به نهاوند با چهار میلی متر گزارش شده است.

باقری شکیب با بیان اینکه کم و بیش تا فردا ظهر شاهد بارش پراکنده باران هستیم ادامه داد: از روز دوشنبه هفته جاری با کاهش ابر، آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود و دمای صبحگاهی سه تا پنج درجه به زیر صفر می رسد.

وی افزود: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در نهاوند با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در رزن با صفر درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

Comments (0)
Add Comment