فعالیت کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی همدان آغاز شد

کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی استان همدان در هفته اول آذرماه ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرد.

ناصر قنبری رئیس کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی همدان، گفت: این کمیسیون به تشخیص هیئت نمایندگان، هفته گذشته با برگزاری جلسه‌ای تشکیل شد و اعضای آن انتخاب شدند. در جلسه اول کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی با رای اعضا، مهدی محمودی و حمیدرضا فروزان احسن به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین مجید ملکیان با اکثریت آرا به سمت دبیر کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی همدان انتخاب شد. و در ماه جاری جلسات هیئت رئیسه و ماهی یکبار جلسات اعضای کمیسیون برگزار خواهد شد و برنامه‌هایشان را پیگیری خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون صنایع دستی صاحبان صنایع مبلمان، منبت، سفالگری، فرش و مرواربافی هستند. قنبری با اشاره به هدف تشکیل این کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی همدان به منظور پیگیری کار و مشکلات، ارائه راهکار و بازاریابی در زمینه صنایع دستی تشکیل شده است.

او در پایان با بیان اینکه اتاق بازرگانی همدان که دارای ۱۵ کمیسیون‌ متعدد است، افزود: با توجه به پتانسیل استان همدان در زمینه تولید و صادرات صنایع دستی و اشتغالزایی در این حوزه، اخیرا کمیسیون صنایع دستی تشکیل داده است و این کمیسیون راه ارتباطی بین فعالان حوزه صنایع دستی با اتاق بازرگانی استان همدان است.

Comments (0)
Add Comment